Oto najnowszy regulamin forum! Ostatni update regulaminu: 28.09.08
1# Ogólne
1.1. Rejestracja na forum jest przywilejem, pamiętaj jednak, że może on zostać odebrany w każdej chwili. Pragniemy, aby Wasze wizyty na forum serwera były przyjemnością, zarówno dla innych graczy jak i administracji. Wiele kwestii reguluje ten właśnie spis zasad, od którego przeczytania radzimy zacząć swoją egzystencję na forum. 1.2. Zgodnie z bardzo starą rzymską zasadą - Ignorantia iuris nocet - nieznajomość prawa szkodzi. Nieznajomość regulaminu, bez względu na powód, nie usprawiedliwia w przypadku jego złamania. 1.3. Team zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie po uprzednim poinformowaniu użytkowników.
2# Niedozwolone treści
2.1. Na forum zabrania się umieszczania treści: - pornograficznych, - wulgarnych (także wulgaryzmów w formie ocenzurowanej - gwiazdki, kropeczki, poprzekręcane wyrazy itp.), - obrażających innych użytkowników forum, - rasistowskich, - zawierających reklamy, - innych, ogólnie przyjętych jako niemoralne, kontrowersyjne np. prowokowanie. 2.2. Zabrania się umieszczania linków do stron niebezpiecznych, tj. zawierających jakiekolwiek wirusy, a w szczególności keyloggery, trojany. 2.3. Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące na forum treści, jednak dołoży wszelkich starań, aby usunąć wszystkie te, które nie są zgodne z regulaminem.
3# Prowadzenie dyskusji
3.1. Zakładając nowy temat użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł: - Tematy należy zakładać w przeznaczonym do tego dziale (każdy dział jest opatrzony krótkim opisem, który ma za zadanie ułatwić autorowi podjęcie decyzji co do umiejscowienia tematu), - Nie zakładamy tematów o treściach takich samych lub rażąco podobnych do istniejących już na forum, tzw. dubli, - Tytuł tematu musi informować o jego treści. 3.2. Wysyłając post użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł: - Zabronione jest pisane jednego posta pod drugim. Jeżeli wysłaliśmy już wiadomość, a chcemy coś do niej dopisać używamy opcji "Edytuj", - Niedozwolone jest wchodzenie w kompetencje moderatorów i robienie z siebie dodatkowego członka Teamu. Wszelkie nieregulaminowe wypowiedzi należy zgłaszać za pomocą PW , - Zabronione jest pisanie postów nic nie wnoszących do dyskusji, np. "lol", "wow", "ale bezsens" itp., - Każdy użytkownik powinien starać się pisać zgodnie z zasadami ortografii polskiej, a każdy post przed wysłaniem powinien odpowiednio przemyśleć i ułożyć tak, aby inni użytkownicy forum nie mieli problemów z jego zrozumieniem.
4# Kary
4.1. Moderatorzy operują systemem ostrzeżeń, który ma posłużyć jako kara dla osób nieprzestrzegających regulaminu. Ostrzeżenia przyznajemy adekwatnie do czynu z uwzględnieniem motywów kierujących osobą, która regulamin złamała. 4.2. Zdajemy sobie sprawę z tego, że będą osoby, które po otrzymaniu ostrzeżenia zmienią się nie do poznania w tę lepszą stronę, dlatego ostrzeżenia będziemy kasować miesiąc po ich wystawieniu jeśli ukarany będzie się przez owy czas zachowywać nienagannie, tj. nie załapie następnego ostrzeżenia.
|